©Store Mariendal 2016
Store Mariendal
Midt i smørhullet
Kære alle, Den nye formand her. Der var for sidste afdelingsmøde lidt bekymring omkring vores Yousee aftale eftersom Yousee har valgt at skifte navn til Yousee Play samt ændre deres pakker/løsninger. Jeg har været i dialog med Yousee - og det kommer IKKE til at betyde noget som helt for os med den nuværende aftale vi har. Der er forskel på at være en forening og privatkunde. Typisk vil meget af det vi læser og ser rundt omkring henvende sig til privatkunderne og ikke foreninger. Så du kommer som beboer ikke til at mærke nogen ændring - det er blot et navneskift for vores vedkommende. Så hvis du møder bekymringen hos andre i foreningen kan du videregive dette budskab: “ Det ændre ikke noget for os, blot en navneændring” God søndag Bh Andreas. Sendt fra min iPhone

OPSLAG

Foto: Jørn Simonsen
OPSLAG   Kære alle,  Den nye formand her �� Der var for sidste afdelingsmøde lidt bekymring omkring vores Yousee aftale eftersom Yousee har valgt at skifte navn til Yousee Play samt ændre deres pakker/løsninger.  Jeg har været i dialog med Yousee - og det kommer IKKE til at betyde noget som helt for os med den nuværende aftale vi har. Der er forskel på at være en forening og privatkunde.  Typisk vil meget af det vi læser og ser rundt omkring henvende sig til privatkunderne og ikke foreninger.   Så du kommer som beboer ikke til at mærke nogen ændring - det er blot et navneskift for vores vedkommende.   Så hvis du møder bekymringen hos andre i foreningen kan du videregive dette budskab: “ Det ændre ikke noget for os, blot en navneændring”  God søndag☀️��  Bh Andreas. Sendt fra min iPhone
Store Mariendal
Midt i smørhullet
Kære alle, Den nye formand her. Der var for sidste afdelingsmøde lidt bekymring omkring vores Yousee aftale eftersom Yousee har valgt at skifte navn til Yousee Play samt ændre deres pakker/løsninger. Jeg har været i dialog med Yousee - og det kommer IKKE til at betyde noget som helt for os med den nuværende aftale vi har. Der er forskel på at være en forening og privatkunde. Typisk vil meget af det vi læser og ser rundt omkring henvende sig til privatkunderne og ikke foreninger. Så du kommer som beboer ikke til at mærke nogen ændring - det er blot et navneskift for vores vedkommende. Så hvis du møder bekymringen hos andre i foreningen kan du videregive dette budskab: “ Det ændre ikke noget for os, blot en navneændring” God søndag Bh Andreas. Sendt fra min iPhone